چهارشنبه 19 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی خبری و عدم تفهيم اتهام با گذشت يک ماه از بازداشت حسين فرزين، جرس

جرس: باگذشت يک ماه از بازداشت حسين فرزين، از سرداران سابق سپاه، معاون سابق شهردار مشهد و کارگردان تلويزيون که مهر ماه امسال با حمله نيروهای اطلاعات سپاه مشهد به منزلش دستگير شد، همچنان اطلاعی از وی در دست نيست و تفهيم اتهامی نيز نشده است.

به گزارش منابع خبری جرس، طی يک ماه اخير خانواده فرزين بارها به دادگاه انقلاب رفتند ولی هنوز هيچ پاسخی در باره ی پرونده و علت بازداشت وی به انها داده نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازپرس شعبه ٩۰۴ دادگاه انقلاب مشهد در آخرين مراجعه خانواده حسين فرزين به همسر وی هيچ پاسخی نداده و آنها را نيز از هرگونه خبررسانی و مصاحبه منع کرده است.

همچنين گفته است که با جرايم سنگينی که اقای فرزين مرتکب شده حالا حالاها پيش ما هست ولی نگفته که اين اتهامات سنگين چيست؟

منابع خبری جرس گزارش داده بودند که ماموران در زمان بازداشت، مجموعه اسناد و مدارک، عکس‌ها و سی‌دی‌های کاری و خانوادگی وی را ضبط و او را به مکان نامعلومی در يکی پادگان های سپاه مشهد منتقل کردند.

وی بعد از دستگيری طی تماس‌های کوتاهی که با خانواده داشته است از مکان دقيق بازداشت خود اظهار بی‌اطلاعی کرده و فقط عنوان کرده بود که در بازداشت نيروهای سپاه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016