شنبه 22 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: از همه کتاب‌ها حمايت نمی‌کنيم، ايلنا

وزير ارشاد می‌گويد؛ از همه کتاب‌ها حمايت نمی‌کنيم اما معنايش اين نيست که به کتاب‌ها مجوز ندهيم. بعضی کتاب‌ها می‌توانند در جامعه توزيع شوند اما اينگونه نيست که مروج همه کتاب‌ها باشيم و آن‌ها را در کتابخانه قرار دهيم؛ زيرا بعضی کتاب‌ها را برای همه افراد مفيد نمی‌دانيم.


ايلنا: سيدمحمد حسينی(وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی) معتقد است که نمی‌توان همه کتاب‌ها را در کتابخانه‌ها تبليغ کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسينی در پاسخ به سوال ايلنا، درباره‌ی حمايت از کتاب‌های مختلف گفت: قبلا هم گفته بودم که ما از همه کتاب‌ها حمايت نمی‌کنيم اما معنای آن؛ اين نيست که به کتاب‌ها مجوز صدور و چاپ ندهيم. بلاخره بعضی کتاب‌ها می‌توانند در جامعه توزيع شوند و افراد خاصی هم به آن علاقمند هستند اما اينکه ما مروج همه کتاب‌ها باشيم و همه کتاب‌هارا در کتابخانه قرار دهيم و مروج آن باشيم؛ اينگونه نيست زيرا ما بعضی کتاب‌ها را برای همه افراد مفيد نمی‌دانيم.
وزير ارشاد با اشاره به افتتاح نمايشگاه ياد يار مهربان با هدف توزيع کتاب در مدارس افزود: به‌طور مثال هر کتابی برای مدارس مفيد نيست و بايد بعداز بررسی و پالايش دراختيار مدارس قرار گيرد.
وزير ارشاد در پاسخ به سوالی درباره عدم حمايت يونسکو از همايش روز جهانی فلسفه نيز گفت: جزئيات اين مسئله را من نمی‌دانم و حداد عادل و اردکانی آن را پيگيری می‌کنند. البته بعضی‌ها خوشاندشان نيست که چنين اقداماتی در ايران انجام شود؛ اما اين برنامه‌ها در ايران اجرا می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016