سه شنبه 25 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور گارد ويژه و پليس امنيت در مقابل حسينيه ارشاد برای ممانعت از مراسم مذهبی، جرس

جرس: پليس امنيت و گارد ويژه امروز از ساعات اوليه صبح در مقابل حسينيه ارشاد برای ممانعت از برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه حضور يافت.

بنا برگزارش های رسيده به جرس، تا زمان ارسال اين خبر همچنان پليس ضد شورش( که لباس های مشکی برتن دارند) و ماموران لباس شخصی هنوز در مقابل حسينيه ارشاد حضور دارند و با هر گونه گفت و گوی دو نفره و ايستادن مردم در خيابان و کوچه های اطراف حسينيه ارشاد برخورد می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين نيز گفته شده بود که مراجع رسمی با برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه بعد از ظهر روز عرفه در حسينيه ارشاد تهران مخالفت کرده اند.

اين در حاليست که اين مراسم که در ساليان گذشته به يک سنت در حسينيه ارشاد تبديل شده، حتی در سال ۸۸ و با وجود محدوديت‌های گسترده اجتماعی سال گذشته نيز متوقف نشده بود، امسال نيز سه شنبه ۲۵ آبان ماه قرار بود برگزار شود، اما آنطور که صفحه حسينيه ارشاد در سايت فيس‌بوک اعلام کرده، اين مراسم به دليل آنچه اعلام مراجع رسمی توصيف شده، برگزار نخواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016