یکشنبه 30 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سایت حامی دولت از بازداشت علیزاده طباطبایی (وکیل خانواده هاشمی) خبر داد، کلمه

سایت مشرق، از سایت‌های نزدیک به جناح دولتی، از بازداشت سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده هاشمی، خبر داد و او را “وکیل خبرچین مرتبط با مهدی هاشمی” نامید.

این سایت خبری حامی دولت، بدون نام بردن از علیزاده، اتهام او را جمع آوری اسناد و مدارک پرونده مهدی هاشمی از برخی قضات و وکلا اعلام کرد.

این منبع خبری متعلق به حامیان دولت احمدی نژاد، علیزاده را “وکیل پرونده‌های مهم مفاسد مالی و همچنین برخی چهره های اصلاح طلب همچون شهردار اسبق تهران” معرفی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبر بازداشت این وکیل باسابقه و سرشناس، در صورت صحت، درست در روزی منتشر می‌شود که مهدی هاشمی در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه، از تحت فشار بودن وکلای خود و احضار آنها به وزارت اطلاعات خبر داده است.

وی در این نامه خواستار پایان شانتاژها و احضار قانونی شده و وعده داده که در این صورت در دادگاه حاضر خواهد شد و به اتهامات خود پاسخ خواهد داد. او پیش‌بینی کرد که نتیجه دادگاهش، منع تعقیب و رسوایی تهمت‌زنان باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016