یکشنبه 7 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هيات منصفه مطبوعات مديران سايت های فرارو و تابناک را مجرم شناخت، تخفيف برای مدير تابناک، ايسنا

جلسه رسيدگی به پرونده‌ی‌ «فرارو» صبح روز يک‌شنبه - هفتم آذرماه - در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران با حضورهيات قضايی و هيات منصفه مطبوعات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، بر اساس کيفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، اتهام مديرسايت «فرارو» نشراکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی و افترا عنوان شده است که در جلسه دادگاه، متهم حضور نداشت و پرونده به صورت غيابی مورد رسيدگی قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از ختم جلسه رسيدگی، هيات منصفه مطبوعات وارد شور شد و مدير سايت «فرارو» را مجرم دانست و در عين حال وی را مستحق تخفيف در مجازات ندانست.


***

جلسه رسيدگی به پرونده‌ «تابناک» صبح روز يک‌شنبه - هفتم آذر ماه - در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران با حضورهيات قضايی متشکل از سيامک مديرخراسانی به عنوان رييس و کشکولی و عرب به عنوان مستشاران دادگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، بر اساس کيفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، اتهام مديرسايت «تابناک» نشراکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی است. در اين جلسه، نماينده مدعی‌العموم و وکيل مدافع شاکی حضور داشتند ولی متهم در جلسه دادگاه حاضر نبود.

پس از ختم جلسه رسيدگی، هيات منصفه مطبوعات وارد شور شد و مدير سايت «تابناک» را مجرم و مستحق تخفيف در مجازات دانست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016