سه شنبه 9 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد: چند عضو گروه‌های معاند توسط مرزبانان دستگير شدند، ايسنا

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: پس از حادثه تروريستی تهران به تمام مرزها اعلام شد که ورود و خروج را کنترل کنند تا عامل اين جنايت‌ها دستگير شود.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار حسين ذوالفقاری روز سه‌شنبه در حاشيه ديدار با سرلشگر جاسم الفيکاوی، رييس گارد ساحلی کشور کويت اظهار کرد: جلسات گارد ساحلی بصورت منظم برگزار می‌شود که در راستای برگزاری اين جلسات تصميماتی اتخاذ شد. از جمله اين تصميمات تبادل اطلاعات بصورت سريع و بی‌سيم بين واحدهای دريايی ايران و کويت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: به منظور مقابله با سرقت دريايی در منطقه ثلاث آبهای ايران و کويت تصميماتی اتخاذ شد و برای مقابله با تردد غيرمجاز، صيد غيرمجاز، مبارزه با مواد مخدر، قاچاق انسان و غيره از ديگر موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: از مقامات کويت خواستيم که در صورت دستگيری اتباع ايرانی برخورد مناسبی را با آنها داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به کنترل مسيرهای ورود مواد مخدر به کشور و همچنين سرمايه‌گذاری انجام شده در اين رابطه احتمال تغيير مسير مواد مخدر به سمت دريا وجود دارد که در اين باره هم ايران آمادگی خود را اعلام کرد که در يک اجلاس مشترک شرکت کرده و پيش‌بينی‌های لازم را در اين باره انجام دهد.

ذوالفقاری درباره دزدی‌های دريايی هم گفت: دو سه مورد سرقت دريايی داشته‌ايم که مواردی از آن منجر به دستگيری شد و افراد دستگيرشده اتباع ايرانی نيستند. شک ما نيز به يکی از اتباع کشورهای همسايه است.

وی درباره برخورد با اشرار در مناطق مرزی هم اظهار کرد: درهفته گذشته چند مورد از افرادی که در گروه‌های معاند فعاليت داشتند توسط مرزبان دستگير شدند که در اين رابطه چهار نفر از اعضای گروهک پژاک از سوی مرزبانان دستگير شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا درباره اعتبارات مرزی هم اظهار کرد: اعتباری که وزارت کشور به مرز اختصاص داده است ۷۸ ميليارد تومان است که تاکنون ۱۷ تا ۱۸ ميليارد تومان اعتبار به مرزبانی واگذار شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016