شنبه 13 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برنامه های رئیس سازمان جاسوسی مصر برای مقابله با وزارت اطلاعات ایران، انتخاب

بر طبق اسناد ویکی لیکس، سازمان جاسوسی مصر مامورانی در عراق و مصر اموزش داده است تا با عملیات های وزارت اطلاعات ایران مقابله کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری انتخاب به نقل از بلومبرگ، بر اساس اسناد ویکی لیکس، عمر سلیمان نزدیکترین معاون حسنی مبارک و رئیس سازمان جاسوسی مصر در جلسه ای با ادمیرال مولن رئیس ستاد مشترک امریکا در اپریل سال 2009گفته است: ایران باید هزنیه ی کارهایی را که انجام داده را بپردازد و نباید به ان اجازه داده شود که در کارهای منطقه دخالت کند.

[گزارش خبرگزاری بلومبرگ را بخوانید]

سلیمان به مولن گفته است: اگر می خواهید که مصر در مورد ایران با شما همکاری کند، ما همکاری می کنیم. این کار بار بزرگی را از دوش ما بر می دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی می گوید: مصر به مقابله با ایران حزب الله پرداخته است. و ما به ایران اجازه نخواهیم داد که در مصر عملیاتی و کاری انجام دهد.

طبق یک تلگرافی که از سفارت امریکا در قاهره به واشنگتن فرستاده شده است، سلیمان به مولن گفت: ما به ایران یک پیام واضح فرستادیم، که اگر انها در مصر دخالت کنند، ما هم در ایران دخالت می کنیم.

سلیمان اضافه می کند: وزارت اطلاعات مصر شروع به اموزش نیروهایی در عراق و سوریه کرده است. وی همچنین به مولن گفته است: امریکا تنها روی یک موضوع در مورد ایران تمرکز نکند، مثل برنامه هسته ایا ایران.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016