یکشنبه 14 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عمل جراحی عيسی سحرخيز در بهداری زندان رجايی شهر، جرس

جرس: عيسی سحر خيز بدنبال خونريزی داخلی روز گذشته در بهداری زندان رجايی شهر تحت عمل جراحی قرار گرفت و شرايط جسمی وی مساعد گزارش شده است.

به گزارش منابع خبری جرس، ديروز عيسی سحر خيز به بهداری زندان رجايی شهر منتقل شد و از آنجا که اجازه خروج از زندان برای وی صادر نشد، تيم پزشکی از خارج از زندان به بهداری رجايی شهر آمد و او را تحت عمل جراحی قرار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است اين عضو زندانیِ شورای مرکزی انجمن دفاع از آزادی مطبوعات که بالغ بر يکسال است که در زندانهای اوين و گوهردشت و در شرايط بسيار سخن نگهداری می شود، طی روزهای اخير از درد شديد و ازکارافتادگی نسبی پای راست در رنج بوده، و بنا به گزارش منابع خبری حقوق بشری، همچنان بدون هيچ مرخصی در زندان رجايی‌شهر کرج در حبس است.

سحرخيز پس از اعلام دادستانی مبنی بر معرفی خود، در دوزادهم تيرماه دستگير شد و به زندان اوين انتقال يافت. پس از مدتی او را به زندان رجايی شهر کرج، تبعيد کردند. سلامت وی مدتی است که به دليل شرايط جسمی نامناسب و بيماری در خطر است.

تلاش وکيل اين زندانی برای مرخصی استعلاجی بارها با شکست رو به رو شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016