جمعه 19 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس جمعيت هلال احمر: هيچ يک از دستگاه‌ها برای زلزله‌های بزرگ و احتمالی آمادگی ندارند، ايلنا

هيچ يک از دستگاه ها برای زلزله های بزرگ و احتمالی آمادگی ندارند،‌سازمان ها بايد از توانمندی های يکديگر با خبر شوند و در راستای استفاده از تکنولوژی در امداد رسانی قدم بردارند.


رييس جمعيت هلال احمر گفت: هيچ يک از دستگاه ها برای زلزله های بزرگ و احتمالی آمادگی ندارند،‌سازمان ها بايد از توانمندی های يکديگر با خبر شوند و در راستای استفاده از تکنولوژی در امداد رسانی قدم بردارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، ابوالحسن فقيه در مراسم افتتاح نخستين نمايشگاه مديريت بحران و امداد و نجات با بيان اينکه هيچ يک از دستگاه ها برای زلزله های بزرگ و احتمالی آمادگی ندارند، گفت: برای زلزله تهران بايد آماده شويم چون وقوع زلزله حتمی است.
رييس جمعيت هلال احمر با بيان ايمکه بايد تعامل بيشتری بين سازمان های امدادی حکم فرما شود ، تصريح کرد: در۶ماهه نخست امسال ۱۲۷ زلزله در کشور رخ داد که با تخليه و اسکان موقت تعداد تلفات آن بسيار کاهش يافت.
او ادامه داد: همچنين در اين مدت ۵۰۰ سيل و ۳۰۰ آتش سوزی خارج از شهر از جمله جنگل های گلستان به وقوع پيوست که اين امر نشان از لزوم آمادگی و تعامل دستگاه های مرتبط با امر امداد رسانی دارد.
فقيه بيا نکرد:‌سازمان ها بايد از توانمندی های يکديگر با خبر شوند و در راستای استفاده از تکنولوژی در امداد رسانی قدم بردارند.
رييس جمعيت هلال احمر اين نمايشگاه را فرصتی برای رفع نياز سازمان های دولتی دانست و تصريح کرد:اگر همکاری ميان سازمان های دولتی و شرکت های توليد افزايش يابد می توانيم از نيازها و توانمندی های خود با خبر شويم. در زلزله پاکستان مردم اين کشور کنسرو های ما را مصرف نمی کردند. هرچه در داخل کشور به دنبال توليد کننده کنسرو مناسب با ذائقه مردم پاکستان بوديم موفق به شناسايی نشديم، به همين دليل کنسروها را از داخل آن کشور تهيه کرديم.
اوبا بيان اينکه دستگاه ها بايد از آمادگی خوبی برخورد دار باشند چرا که مردم انتظار دارند امداد رسانی به درستی صورت گيرد،‌گفت: اگر تبادل و همکاری ميان شرکت ها و سازمان ها خوب صورت گيرد می توانيم به آمادگی که امری ضروری است دست پيدا کنيم.
فقيه با اشاره به بهره گيری از اصول علمی و امکانات پيشرفته برای مقابله با بحران خاطر نشان کرد: مشکل و اشکال اصلی در تعامل هنگام بحران است، اگر دستگاه ها با يک ديگر تعامل داشته باشند می توان بحران را پشت سر گذاشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016