شنبه 20 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی خبری خانواده مجيد توکلی از او در زندان، کمپين بين المللی حقوق بشر

مجيد توکلی، دانشجوی در بند که سال گذشته در تجمع ۱۶ آذر دانشگاه اميرکبير”روز دانشجو” بازداشت شد اکنون ماههاست که خانواده اش از او بی خبرند. خانواده اين زندانی که ساکن شيراز هستند به دليل مسافت طولانی تا زندان و مشکلات خاص نتوانستند ماهها او را ملاقات کنند. اين درحاليستکه او چند روز پيش پيامی به مناسبت روز دانشجو از زندان منتشر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی توکلی، برادر اين دانشجوی دربند با اظهار بی اطلاعی از وضعيت مجيد به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت: « به دليل مشکل شخصی که برايم پيش آمده چند ماهی است که امکان سفر به کرج و ديدن مجيد را نداشتم و نمی دانم در چه حال و اوضاعی است. تماس تلفنی هم مدت ها پيش با او داشتم که در آن لحظه حالش خوب بود. متاسفانه مادر و پدرمان هم هر دو پير ومريض هستند و امکان سفر به کرج و ديدن مجيد را ندارند. من هميشه به ديدن مجيد می رفتم که اکنون به دليل مشکلی که برايم پيش آمده نمی توانم بروم و حتی تلفنم هم در جای که هستم آنتن ندارد.»

علی توکلی با اشاره به اينکه هيچ خبر تازه ای از برادرش ندارد و پيام او را نيز به مناسبت روز دانشجو فقط شنيده است، گفت: « متاسفانه ما در شهرستان هستيم و مجيد در زندان کرج ، همين طولانی بودن راه که بايد برای سفر برنامه ريخت کار را مشکل می کند. من خيلی وقت است که برادرم را نديدم و خبر تازه ای از او ندارم.»

علی توکلی و خانواده اش که ساکن شيراز هستند برای ملاقات با اين فعال دانشجويی مسافت ۱۵ ساعته تا زندان رجايی شهر کرج را بايد طی کنند.

مجيد توکلی فعال دانشجويی از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به جرم اجتماع و تبانی عليه نظام، تبليغ عليه نظام، توهين به رهبری و توهين به رياست جمهوری به هشت سال و شش ماه حبس تعزيری، ۵ سال محروميت از فعاليت سياسی و ۵ سال ممنوعيت از خروج از کشور محکوم شد و اکنون در اندرزگاه سه، سالن هشت زندان رجايی شهر کرج است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016