پنجشنبه 25 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون امنيتی وزارت کشور: برخی مقامات محلی پاکستان با اقدامات تروريستی ارتباط دارند، ايرنا

تهران-معاون امنيتی وزارت کشور با تاکيد بر اين که برخی مقامات محلی دولت پاکستان با اقدامات تروريستی ارتباط دارند، گفت: تروريست ها اوراق عبور خود را از برخی مقامات محلی پاکستان دريافت می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


'علی عبداللهی' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار سياسی ايرنا با بيان اين که تروريست ها در پاکستان آموزش می بينند اظهار داشت که ما تذکرات لازم را به پاکستانی ها داده ايم ولی آنان هيچ اقدام جدی در اين زمينه انجام نداده اند و نسبت به دستگيری اين تروريست ها اقدام نکرده اند.
وی با بيان اين که برخی از مقامات محلی دولت پاکستان مرتبط با اين موضوع هستند؛ گفت: اعترافات عبدالمالک ريگی مويد اين قضيه است که عقبه اين تروريست ها در پاکستان است و آنان اوراق عبور خود را از برخی از دستگاه ها و مقامات محلی پاکستان می گيرند.
عبداللهی با بيان اين که روز گذشته جلسه شورای امنيت کشور برگزار شد گفت: در اين جلسه تصميمات لازم اتخاذ شد و پيگيری های لازم در اين خصوص صورت خواهد گرفت.
عمليات تروريستی و انفجار در جمع عزاداران حسينی در چابهار که روز گذشته رخ داد، حدود ۱۳۰ نفر از مردم شيعه و سنی از جمله چند زن و نوزاد را شهيد و مجروح کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016