جمعه 26 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست آيت الله بيات زنجانی از نسرين ستوده برای پايان دادن به اعتصاب غذا، مدرسه فمينيستی

مدرسه فمينيستی: آيت الله بيات زنجانی طی تماس تلفنی از خانواده نسرين ستوده دلجويی کرد.

آيت الله بيات زنجانی روز گذشته ۲۴ آذرماه طی تماس تلفنی به همسر نسرين ستوده گفت که از ايشان بخواهيد که به خاطر سلامتی شان اعتصاب خود را بشکند. رضا خندان همسر نسرين ستوده در مورد اين تماس تلفنی گفت آيت الله بيات زنجانی که از قم تماس گرفتند از من خواستند که پيام ايشان را به خانم ستوده بدهم و بگويم که سلامت ايشان برای جامعه ما مهم تر است و از اين رو از ايشان بخواهيد که به اعتصاب غذايش پايان بدهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نسرين ستوده، وکيل دادگستری و فعال جنبش زنان، روز ۱۳ ارديبهشت ماه بازداشت و از آن زمان در سلول انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوين بسر می برد. او در طی بازداشت خود ۳ بار دست به اعتصاب غذا زده است که يک بار آن اعتصاب غذای خشک بودکه به مدت ۹ روز ادامه داشت. نسرين ستوده مجددا از روز ۱۵ آذرماه اعتصاب غذای خشک خود را از سر گرفته است.

دادگاه نسرين ستوده ۲۴ آبان ماه، در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب، به رياست قاضی پيرعباسی و با تفهيم اتهامات «اقدام عليه امنيت ملی»، «تبليغ عليه نظام» و «عضويت در کانون مدافعان حقوق بشر» برگزار شد. و اکنون نيز اتهام جديدی بر او وارد شده و بر اساس ابلاغيه کتبی جديد، وی روز ۶ دی ماه در دادگاه محاکمه خواهد شد. رضا خندان گفته است: «از عنوان دقيق اتهام جديد خبر ندارم اما اطلاع دارم که اين اتهام در خصوص عدم رعايت حجاب رسمی در فيلم سخنرانی او است که در پی ممانعت از خروج وی از کشور برای شرکت در مراسم اهدای جايزه‌ی حقوق بشر ايتاليا پخش شد».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016