یکشنبه 28 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساعت کار بانک‌های تهران تا ساعت ۱۹، ايلنا

همه تخلفات از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، ارائه کالاهای فاقد کيفيت و يا امتناع از عرضه کالا و خدمات با اعلام شهروندان از طريق سامانه ۱۲۴ سازمان بازرگانی استان تهران به صورت شبانه‌روزی قابل پيگيری و برخورد قانونی است.

ايلنا: استاندار تهران با تاکيد بر آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرايی ذيربط استان برای اجرای مرحله جديد قانون هدفمندسازی يارانه‌ها،مصوبات ديشب ستاد هدفمندی يارانه‌های استان را تشريح کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، مرتضی تمدن گفت: بر اين اساس مقرر شد ساعات کار شعب بانک‌های استان تا اطلاع ثانوی تا ساعت ۱۹ افزايش يابد.
وی گفت: سرپرستان خانوار می‌توانند با استفاده از کارت‌های عضو شتاب (که يارانه‌ها در آن ذخيره شده) نسبت به خريد کالاها و خدمات از طريق پايانه‌های فروش اقدام کنند.
استاندار تهران افزود: شهروندان چنانچه به هنگام دريافت يارانه‌های نقدی خود به دستگاه‌های خودپرداز مراجعه و با مشکل مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن اعلام شده در کنار خودپرداز تماس بگيرند.
تمدن گفت: سرپرستان خانوارهايی که وجوه يارانه به حسابشان واريز شده است، با آرامش در زمان مناسب به بانک‌ها و خودپردازها مراجعه کرده و هيچ‌گونه دغدغه‌ای به خود راه نداده و هرگونه مغايرت و اختلاف در حساب‌های خود را از طريق شعب خود پی‌گيری کنند و مسئولان شعب موظفند پاسخگوی سؤالات و مشکلات آنان باشند.
وی گفت: همه تخلفات موضوع قانون نظام صنفی از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، ارائه کالاهای فاقد کيفيت و يا امتناع از عرضه کالا و خدمات با اعلام شهروندان از طريق سامانه ۱۲۴ سازمان بازرگانی استان تهران به صورت شبانه‌روزی قابل پيگيری و برخورد قانونی است.
استاندار تهران افرود: ارائه صورتحساب فروش معتبر به مشتريان و نصب برچسب قيمت بر روی همه کالاها توسط واحدهای صنفی الزامی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016