یکشنبه 28 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فريبرز رئيس دانا، اقتصاددان ايرانی بازداشت شد، راديو فردا

همسر فريبرز رئيس دانا، اقتصاددان منتقد و پژوهشگر اقتصادی در تهران، در گفت و گو با راديو فردا اعلام کرد که اين عضو کانون نويسندگان ايران نيمه شب شنبه توسط چند مامور امنيتی در منزل خود بازداشت شد.

آزاده فرقانی در گفت و گو با «راديو فردا»، شمار ماموران امنيتی را حداقل هشت نفر ذکر کرد و گفت که آنان حکمی برای بازداشت آقای رئيس دانا ارائه نکردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين گفت که ماموران حتی کارت شناساسايی ارائه نکردند.

بر اساس اين گزارش، دليل بازداشت اين اقتصاددان منتقد نيز اعلام نشده است و ماموران تنها گفته اند که او را برای «گفت و گو» با خود می برند.

تاکنون محل بازداشت فريبرز رئيس دانا مشخص نشده است.

خانم فرقانی با مودبانه توصيف کردن رفتار بازداشت کنندگان گفت: به او گفته اند که با «جايی مصاحبه نکند و اگر هم مصاحبه کرد، بگويد که رفتارشان خوب بوده است.»

او در بخش ديگری از گفت و گو با «راديو فردا» اشاره کرد که ماموران، لب تاپ و يکسری سی دی متعلق به همسرش را با خود بردند و صورت جلسه ای را هم در اين مورد به امضای آنان رسانده اند.

فريبرز رئيس دانا در عين حال، عضو کانون نويسندگان ايران است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016