دوشنبه 29 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرلشکر رشيد: سرکوب تروريست ها در خاک پاکستان تنها راه مقابله است، فارس

خبرگزاری فارس: جانشين رييس ستاد کل نيروهای مسلح با اشاره به توانمندی‌های نيروی زمينی سپاه، تنها راه مقابله با اقدامات تروريستی در جنوب شرق کشور را تعقيب و سرکوب گروهک‌های تروريستی در خاک پاکستان دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار سرلشکر غلامعلی رشيد جانشين رييس ستاد کل نيروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به حادثه تروريستی اخير در چابهار که منجر به شهادت بيش از ۳۰ نفر از عزاداران حسينی شد، راهکار مقابله با اين‌گونه اقدامات تروريستی در جنوب شرق کشور را تعقيب و سرکوب گروهک‌های تروريستی در خاک پاکستان دانست و افزود: بايد اين گروهک‌های ضدانقلاب را که در کشورهای همسايه مثل پاکستان ماوا داشته و در آنجا پشتيبانی می‌شوند، در همان خاک پاکستان تعقيب و سرکوب کرد و تنها راه مقابله با اين اقدامات همين است.
سرلشکر رشيد همچنين در پاسخ به اين سؤال که چه نهادی در کشور بايد اين کار را انجام دهد، تاکيد کرد: نيروی زمينی سپاه پاسداران توانايی اين اقدام را دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016