دوشنبه 6 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفتر رياست‌جمهوری: احمدی‌نژاد تأکيدی بر رسيدگی به اتهام رحيمی نداشته است، ايلنا

طرح چنين مسأله ای مبنی بر تأکيد احمدی نژاد بر رسيدگی به پرونده معاون اول رييس جمهور،به طور کامل تکذيب می شود.

ايلنا :‌ دفتر امور رسانه ها و پايگاه های اينترنتی به خبر يکی از پايگاه های خبری واکنش نشان داد و آن را تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا ، در اين جوابيه آمده است: در پی درج خبری در يکی از پايگاه های خبری (رجانيوز) با عنوان جعلی «تأکيد احمدی نژاد بر رسيدگی به پرونده معاون اول رييس جمهور» به اطلاع می رساند اين موضوع فاقد صحت و برخاسته از ذهن نويسندگان مطلب مذکور است و لذا طرح چنين مسأله ای از سوی رئيس جمهور به طور کامل تکذيب می شود.
انتظار دارد ارباب جرايد و گردانندگان رسانه های ديداری و نوشتاری در نقل مطالب از انتشار اخبار غير واقعی و جوسازی رسانه ای بر پايه اطلاعات نادرست و ساختگی پرهيز نمايند.
در ادامه اين جوابيه آمده است :‌
اشاره می شود که رييس جمهور چندی پيش در نشست خبری خود با خبرنگاران (۸۹.۴.۷) در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره معاون اول رييس جمهور موضع خود را اين گونه بيان نمود:
«قوه قضاييه بايد به شکايت معاون اول رييس جمهور درباره افترائات چند نفر به سرعت رسيدگی کند، زيرا معاون اول رييس جمهور از عده ای که او را متهم کرده اند شکايت کرده و خيلی خوب است که به اين شکايت فورا رسيدگی شود تا آحاد جامعه احساس امنيت کنند».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016