چهارشنبه 15 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موافقت احمدی نژاد با کاهش تعرفه برق بخش تجاری، مهر

معاون وزير نيرو در امور برق و انرژی خبر داد: با موافقت رئيس جمهور، ميانگين تعرفه برق بخش تجاری در بسته هدفمندی يارانه‌ها از ۱۲۰۰ ريال به ۱۰۰۰ ريال کاهش يافته است.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد بهزاد با اشاره به موافقت رئيس جمهور با کاهش ميانگين تعرفه برق بخش تجاری در بسته هدفمندی يارانه‌ها از ۱۲۰۰ ريال به ۱۰۰۰ ريال، گفت: اين اقدام با هدف حمايت از فعالان بخش تجاری انجام شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين از موافقت رئيس جمهور برای تخفيف ۵۰۰ ريالی هزينه هر کيلووات ساعت برق واحدهايی که کد توليدی دارد، خبر داد.

بهزاد با بيان اينکه ۷۰ درصد مشترکان بخش تجاری و مغازه‌ها ماهانه کمتر از ۲۰۰ کيلووات ساعت (کمتر از الگوی تعيين شده) مصرف دارند، اظهارداشت: تعرفه های برق به گونه‌ای طراحی شده است که با ۲۰ درصد صرفه جويی، هزينه پرداختی تا ۴۰ درصد کاهش می يابد.

در همين حال، معاون وزير نيرو امروز در نشستی اعلام کرده است: از زمان اجرای قانون هدفمندسازی يارانه ها تاکنون مصرف برق ۱۱ درصد کاهش يافته که از همراهی مردم حکايت دارد.

به گفته بهزاد، ميانگين مصرف برق هر مشترک برق در کشور سالانه ۲۸۰۰ کيلووات ساعت است که با کاهش ۲۵ درصدی، سالانه ۵ هزار ميليارد تومان صرفه جويی می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016