جمعه 17 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيگيری محاکمه زهرا رهنورد توسط فراکسيون زنان مجلس، مهر

اعضای فراکسيون زنان و خانواده در جلسه روز چهارشنبه بر پيگيری نامه خود خطاب به رئيس قوه قضائيه مبنی بر محاکمه زهرا رهنورد تاکيد کردند.
فاطمه آليا عضو فراکسيون زنان مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز فراکسيون زنان و خانواده گفت: يکی از مواردی که در اين جلسه مطرح شد، اصلاح و تدوين تمامی مواردی بود که در برنامه پنجم توسعه به طور مستقيم و غير مستقيم به جايگاه زنان و خانواده مربوط می شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: در ارتباط با تحکيم بنياد خانواده و جايگاه زنان تنها يک مصوبه مستقيم داشتيم اما به صورت غيرمستقيم موضوعات زنان و خانواده از طريق وزارتخانه های مختلف پيگيری شده و مصوباتی نيز به تصويب رسيده است که اين مصوبات حمايتی به صورت يکجا گردآوری شده تا مراجعه به آن آسان شود.

آليا يادآورشد: مکاتبه ای نيز با معاونت راهبردی رياست جمهور داشته ايم تا در بودجه سال ۹۰ اعتبارات اين مصوبات مورد توجه قرار گيرد.

نماينده مردم تهران با اشاره به نامه فراکسيون زنان خطاب به رئيس قوه قضائيه گفت: در اين جلسه با تاکيد بر اين نامه خواستار محاکمه زهرا رهنورد در ادامه موضوع محاکمه فتنه گران بوديم.

به گفته وی، بررسی اصلاحيه نهايی لايحه حمايت از خانواده و پيشنهادات کميسيون قضايی مجلس نيز از موارد مطرح شده در جلسه امروز فراکسيون زنان و خانواده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016