چهارشنبه 22 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی: ديدگاهم با رهبری تفاوتی در کليات ندارد، ايلنا

- اينکه در شرايط حساس کنونی رای مردم زينتی عنوان شود، سوال برانگيز است که بيان چنين سخنانی با چه هدفی صورت می‌گيرد
- بسياری از تغذيه کنندگان جريانات منحرف امروزی در دوران مبارزه حاضر به هزينه نبودند.


ايلنا :‌ رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، در ديدار جمعی از روحانيون و اسايد دانشگاه، سرمايه‌ عظيم انقلاب اسلامی را نيازمند حفظ و حراست به ويژه در شرايط حساس کنونی عنوان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا ، آيت‌الله هاشمی رفسنجانی قانون اساسی را معيار مناسبی برای حرکت همه‌ی گروه‌های سياسی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: کشور ايران با سرمايه‌ عظيم معنوی دين اسلام، مکتب اهل بيت و همچنين سرمايه‌های مادی به ويژه نيروی انسانی و منابع غنی معدنی و جغرافيايی، استعداد لازم برای پيشرفت و توسعه را به همراه دارد.
وی مهمترين خطر را در مسير مردم ايران به سوی پيشرفت، تفرقه عنوان کرد و گفت: تضعيف اتحاد نيروهای انقلاب سياست هميشگی مخالفان خارجی و داخلی جمهوری اسلامی بوده و اکنون شواهد آن کاملا قابل مشاهده است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکيد کرد: اصل ولايت فقيه در جمهوری اسلامی ايران عاملی وحدت بخش است و حمله به اين جايگاه و همچنين دفاعياتی که مبنای آن دين اسلام و عقل و منطق نيست هر دو با يک هدف صورت می‌پذيرد.
وی تاکيد کرد: ديدگاه اينجانب با رهبری در کليات تفاوتی با يکديگر ندارد و طبيعی است که در اجرا ميان افراد اختلاف ديدگاه وجود دارد و در همين زمينه نيز خود را ملزم به تبعيت از دستورات ايشان می‌دانم.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام نقش مردم در اداره جامعه را بر اساس دين اسلام، مکتب اهل بيت و همچنين آموزه‌های امام خمينی (ره) غير قابل انکار عنوان کرد و افزود: اينکه در شرايط حساس کنونی رای مردم زينتی عنوان شود، سوال برانگيز است که بيان چنين سخنانی با چه هدفی صورت می‌گيرد.
هاشمی رفسنجانی افزود: بسياری از تغذيه کنندگان جريانات منحرف امروزی در دوران مبارزه حاضر به هزينه نبودند،ولی اکنون فرصت را برای تحقق اهدافشان مناسب تشخيص داده‌اند.
وی با تشريح تاريخ اسلام به ويژه دوران پس از رحلت رسول اکرم (ص) و همچنين دوران مبارزه برای پيروزی انقلاب اسلامی، تاکيد کرد: همگان بايد به وظيفه خود در مبارزه با انحرافات فکری و عقيدتی عمل کنند و مطمئن باشند بر اساس وعده الهی، پيروزی نهايی با حق خواهد بود.
در ابتدای اين ديدار حجت‌الاسلام و المسلمين هاشمی‌نژاد و همچنين چند تن از حاضران به بيان مطالبی در خصوص وضعيت سياسی کشور پرداختند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016