جمعه 8 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال سه زندانی سياسی رجايی شهر به انفرادی پس از تاسيس بند ويژه، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: در اقدامی ديگر پس از انتقال ۶۰ زندانی سياسی زندان رجايی شهر کرج (گوهردشت) به سالن ۱۲ بند ۴ و تفکيک آنها از ساير زندانيان به منظور کنترل و اعمال محدوديت های بيشتر بر زندانيان سياسی، سه تن از زندانيان اين بند در اقدامی توهين آميز به سلول های انفرادی اين زندان منتقل گرديدند. به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی (www.komitedefa.com)، در پی انتقال زندانيان سياسی زندان رجايی شهر کرج به محل تازه نگهداری اين گروه از زندانيان، صبح روز گذشته پنج شنبه هفتم بهمن ماه، سه تن از زندانيان اين بند به نام های «افشين بايمانی»، « محمد مهدی زاويه» و «شهرام پورمنصوری» توسط نيروهای حفاظت اين زندان از سالن خارج و با دستبند و پابند به سلول های انفرادی منتقل گرديدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صبح روز گذشته نبی الله فرجی نژاد، معاونت حفاظت زندان رجايی شهر که از عوامل پشت پرده، و صحنه گردان اصلی سرکوب و پرونده سازی بر عليه زندانيان سياسی اين زندان است به همراهی چند تن از نيروهای حفاظت زندان رجايی شهر به محل نگهداری زندانيان سياسی يورش برده و بدون ذکر هيچ دليلی اقدام به انتقال اين سه زندانی به سلول های انفرادی نمود. نبی الله فرجی نژاد اخيرا مامور فشار و کنترل زندانيان سياسی شده و هر بار که با زندانيان سياسی روبرو می شود آنها را شديدا مورد تهديد و آزار قرار می دهد.با توجه به محدوديت های ايجاد شده برای اين گروه از زندانيان و همچنين حصار امنيتی ايجاد شده از طريق قطع ملاقات ها و قطع خطوط ارتباطی تلفنی اين بند با خارج از زندان، احتمال وقوع مسايل خلاف قانونی همچون شکنجه، سلول های انفرادی طويل المدت و حتی اعدام های ناگهانی و مخفيانه در اين بند، بيش از پيش شدت يافته است.يادآوری می گردد که زندان رجايی شهر کرج (گوهردشت) از جمله زندان هايی است که توسط مسئولان اين زندان و با هماهنگی دستگاه قضائی و مقامات امنيتی، از آن برای تحت فشار گذاردن و حتی حذف فيزيکی زندانيان سياسی استفاده می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016