پنجشنبه 14 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سيل کرمان جان پنج نفر را گرفت، مهر

کرمان - خبرگزاری مهر: کاووس محمودی گفت: وقوع سيل در بخشهای مختلف استان تاکنون پنج کشته به جای گذاشته است.
محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهارداشت: وقوع سيل در بخش های مختلف استان تا اين لحظه متاسفانه پنج کشته به جا گذاشته که اين تلفات ازسيرجان، رودبار و کهنوج گزارش شده است.

وی تصريح کرد: هم اکنون تنها سه روستا در منطقه جازموريان در محاصره سيل قرار دارند و در بقيه مناطق استان مشکل خاصی وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمودی يادآورشد: مشکل سيل در رودبار تا حدودی حل شده است در منطقه ريگان هم امروز يک تيم ارزيابی اعزام شدند و مشکل خاصی را گزارش نداده اند جز چند راه روستايی که تا پايان امروز بازگشايی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم سيل زده مناطق جنوبی استان اسکان موقت و برخی کمک های امدادی را دريافت کرده اند و اين کمک رسانی ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: بحث امدادی در حوزه سيل عصر امروز بسته می شود و در کل استان اوضاع آرامی انتظار داريم.

محمودی با اشاره به وقوع طوفان در برخی مناطق استان گفت: متاسفانه وقوع طوفان شن هم مزيد برعلت شده و در کنار سيل امدادرسانی در حوزه وقوع طوفان شن در جاده انار به يزد را داشتيم که سه خودرو خسارت ديدند ولی با کمک نيروهای امدادی از محاصره طوفان شن بيرون آمدند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان گفت: فرمانداری ريگان در گزارشی اعلام کرده اند که شش هزار خانواده در اين منطقه از وقوع سيل آسيب ديده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016