جمعه 15 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو کشته و سه مفقود در پی بارندگی و سرمای شديد، بروز حادثه برای ۴۳ هزار نفر، مهر

رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر کشور از بروز حادثه بر اثر بارندگی و سرمای شديد در سه روز گذشته برای ۴۳ هزار و ۳۳ نفر از هموطنان خبر داد و گفت: نيروهای امداد و نجات ۹۲۳ نفر از اين حادثه ديدگان را نجات داده اند.
محمود مظفر در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: در سه روز گذشته در ۱۳ استان کشور برف، کولاک و سيل و آبگرفتگی رخ داده است که تنها ۱۴ مورد آن مربوط به استان البرز بوده و در اثر اين حوادث طبيعی تا کنون دو نفر جان باخته و سه نفر مفقود شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: امدادگران هلال احمر توانسته اند در سه روز گذشته ۸۶۹ نفر از مسافران راههای مختلف کشور را اسکان دهند و بيش از يکهزار و ۶۰۰ تخته پتو، يک هزار و ۶۰۰ بسته مواد غذايی و ۷۰ بسته اقلام زيستی در بين آنها توزيع کرده اند.

به گفته رئيس سازمان امداد و نجات در سه روز گذشته ۷۷۹ امدادگر و ۲۴۶ کادر پزشکی در طرح زمستانی امداد و نجات هلال احمر فعال بوده اند.

مظفر افزود: در اين طرح ۹۸ دستگاه آمبولانس، ۲۹ خودروی نجات،۵۵ دستگاه خودروی کمک دار و ۶ دستگاه خودروی سنگين امدادی بکار گرفته شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016