شنبه 16 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ممانعت از آزادی نازنين خسروانی، روزنامه نگار در بند، هرانا

خبرگزاری هرانا – علی رغم صدور نامه آزادی مسئولين قضايی با افزايش قرار وثيقه نازنين خسروانی از آزادی وی ممانعت به عمل آوردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در حاليکه مسئولين قضايی ايران در روز دوشنبه ۱۱بهمن ماه قرار بازداشت موقت نازنين خسروانی را لغو و تبديل به قرار وثيقه نموده بودند طی اقدامی عجيب از سويی مسئولين قضايی مبلغ وثيقه وی به ۶۰۰ ميليون تومان افزايش و صادر گرديد و آزادی او منوط به تامين وثيقه‌ای سنگين‌تر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حالی بود که خانواده وی نيز جهت آزادی او با تامين قرار وثيقه مقدمات آزادی اورا فراهم نمودند، ودر حالی که نامه آزادی او را دريافت وتسليم مسئولين زندان کرده بودند.

اما در تلاش مجدد خانواده خسروانی و با تامين وثيقه ۶۰۰ ميليون تومانی نامه آزادی اين زندانی برای روز بعد ۱۲ بهمن صادر شد که اين بار نيز وزارت اطلاعات از آزادی وی جلوگيری کردند و به خانواده اين زندانی اعلام شده است تا زمان برگزاری دادگاه وی در زندان نگهداری خواهد شد.

نازنين خسروانی يازدهم آبان ماه توسط نيروهای امنيتی در منزلش بازداشت شد و قاضی پيرعباسی رييس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب گفته است که دادگاه اين روزنامه نگار قرار است به زودی برگزار شود.

گفتنيست نازنين خسروانی از روزنامه نگاران اصلاح طلب است که با روزنامه‌های نوروز، بهار، دوران امروز، کارگزاران، سرمايه و خبرگزاری آفتاب همکاری داشته است.

دادستان تهران جعفری دولت آبادی در مصاحبه با رسانه‌های دولتی جرم ايشان را امنيتی اعلام کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016