سه شنبه 19 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات حادثه بالگرد حامل سرپرست وزارت راه از زبان استاندار آذربايجان غربی، مهر

اروميه - خبرگزاری مهر: استاندار آذربايجان غربی جزئيات حادثه بالگرد حامل سرپرست وزات راه و ترابری و وزير مسکن و شهرسازی را اعلام و از آن به عنوان حادثه جزئی ياد کرد.

وحيد جلال زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر در اروميه با اشاره به جزئيات اين حادثه اظهار داشت: اظهار نظر دقيق در مورد علت بروز حادثه بسيار جزيی اين بالگرد بايد توسط خلبان صورت گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: جزئيات منتشر شده در برخی از سايتهای خبری مبنی بر شکسته شدن يکی از پره های اين بالگرد و برخورد آن با ساختمان هنگ مرزی ماکو، وارد شدن خسارت به ساختمان هنگ مرزی و کشيده شدن اين بالگرد بر روی زمين را تکذيب کرد و بيان داشت: بالگرد حامل آقای نيکزاد در حين روشن شدن بدون بلند شدن و حرکت کردن تنها به دليل برخورد جزيی يکی از پره ها با ديوار دچار ترک خوردگی جزيی شد.

جلال زاده پارک نامناسب اين بالگرد را علت بروز اين حادثه جزيی عنوان کرد و افزود: در اين راستا بازگشت سرپرست وزارت راه و ترابری و وزير مسکن و شهرسازی از طريق زمينی صورت گرفت.

نيکزاد در پنجمين سفر خود به استان آذربايجان غربی، امروز با حضور در شهرستان ماکو در شمال استان پروژه ۲۸۸ واحدی مسکن مهر در اين شهرستان را افتتاح می کند.

وزير مسکن و شهرسازی در مدت اقامت خود در اروميه ضمن افتتاح واحدهای بافت فرسوده شهری و بازديد از مسکن مهر گلشهر، گلمان و طرزيلو، در نشست شورای مسکن استان آذربايجان غربی نيز شرکت خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016