جمعه 22 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کوروش زعيم بازداشت شد، رهانا

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
مهندس کوروش زعيم عضو شورای مرکزی جبهه ی ملی ايران، نيم شب گذشته بازداشت شده است.

کوروش زعيم از اعضای شورای مرکزی جبهه ملی ايران ساعاتی پيش در منزلش توسط نيروهای امنيتی بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش رهانا، سامانه خبری «خانه حقوق بشر ايران» نيروهای امنيتی امشب، پنج شنبه بيست و يک بهمن ماه با ورود به منزل اين فعال سياسی، منزل وی را مورد تفتيش و بازرسی قرار داده و وسائل شخصی وی را نيز ضبط کرده‌اند.

از علت بازداشت کوروش زعيم که سال گذشته نيز دو بار بازداشت شده بود اطلاعی در دست نيست. همچنين ماموران امنيتی از اين‌که وی را به کجا انتقل خواهند داد سخنی نگفته‌اند.

طی دو روز گذشته بسياری از فعالان سياسی و مدنی بازداشت و به محل‌های نامعلوم منتقل شده‌اند. محمد حسين شريف زادگان، اميد محدث، صدرالدين بهشتی، صالح نقره‌کار، تقی رحمانی، ميثم محمدی؛ فريبا ابتهاج و دکتر مصطفی ميراحمدی‌زاده از جمله اين بازداشت شدگان هستند.

***

کورش زعيم دستگير شد

ساعت يازده امشب (۲۱ بهمن ۱۳۸۹) عده ای از مأمورين وزارت اطلاعات به منزل آقای کورش زعيم، عضو شورای مرکزی جبهه ملی ايران واردشده و پس از تقريبا يک ساعت جستجو آقای زعيم، مقداری اسناد و مدارک و کامپيوتر ايشان را همراه می برند.

آقای زعيم يکی از فعالين بنام جبهه ملی ايران است و در هفته های گذشته در مصاحبه های مختلف بی مهابا از سياست های دولت کودتا انتقاد کرده است.

جبهه ملی ايران- اروپا و آمريکا


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016