دوشنبه 25 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلاش ها و فعاليت های گسترده جوانان برای برگزاری گسترده اعتراضات ۲۵ بهمن، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران"اعلام آمادگی گسترده مردم و جوانان در نقاط مختلف تهران برای شرکت در اعتراضات گسترده روز دوشنبه ۲۵ بهمن و دعوت به تبديل آن به روز اعتراض عليه ديکاتوری خونريز حاکم بر ايران.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در طی روزهای گذشته در اکثر نقاط تهران بخصوص در وسايل نقلیۀ عمومی و مراکز پر رفت وآمد مردم ،جوانان ساير اقشار جامعه را تشويق و ترغيب به شرکت در اين اعتراضات می نمايند. گاها در اتوبوسهای شرکت واحد تهران و مترو جوانان بصورت علنی از مردم می خواهند که در اعتراضات فردا شرکت کنند که با استقبال و تشويق و اعلام آمادگی حاضرين مواجه می شدند.
جوانان همچنين در نقاط مختلف و شلوغ شهر از جمله بازار اقدام به دعوت کردن از مردم برای شرکت در تظاهرات روز دوشنبه می نمايند و به يکديگر وعدۀ حضور در اين اعتراض را می دهند و از هم می خواهند که اين اعتراضات را بصورت مستمر و شبانه روزی ادامه دهند.
همچنين گزارشاتی از مشهد،اصفهان،شيراز،کرمانشاه ،تبريز و ساير شهرهای بزرگ حاکی از آن است که جوانان شهر خود را برای اعترضات گسترده روز ۲۵ بهمن آماده می کنند.
دانشجويان دانشگاههای مختلف کشور نقش بسيار فعالی در اين رابطه دارند و هر لحظه بر فعاليتها و تلاشهای خود می افزايند.
نيروهای سرکوبگر ولی فقيه علی خامنه ای برای کاستن از تعداد شرکت کنندگان در اعتراضات گسترده روز ۲۵ بهمن در چند روز اخير اقدام به دستگيری و احضار تعداد زيادی از فعالين به ستاد پيگيری وزارت اطلاعات نموده اند. مأمورين وزارت اطلاعات حتی تعدادی ازخانواده های زندانيان سياسی را به ستاد پيگيری احضار و برای مدت طولانی مورد بازجويی و تهديد قرار داده اند.
نيروهای سرکوبگر ولی فقيه از اعتراضات روز ۲۵ بهمن بشدت وحشت زده هستند و در سطح شهر اقدام به پخش شايعات قدرت نمايی پوشالی خود می نمايند تا از شرکت مردم در اين اعتراضات بکاهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016