دوشنبه 25 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطع تمامی ارتباطات تلفنی ميرحسين و رهنورد، انسداد کوچه منتهی به منزل، با ماشين پليس، کلمه

تمامی تلفن های منزل و تلفن همراه آقای موسوی و خانم رهنورد از روز گذشته قطع شده است. از صبح امروز نيز در ابتدای کوچه بن بستی که منزل ميرحسين و رهنورد در آن قرار دارد توسط ماشين پليس مسدود شده است.

به گزارش کلمه، از روز گذشته تلفن های منزل و همچنين خط های موبايل وی و دکتر رهنورد قطع شده و برقراری هيچ گونه ارتباطی با اين خانه و اعضای آن وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين نيروهای امنيتی از صبح امروز با يک ون پليس و چندين ماشين ديگر که پشت سر آن پارک شده است کوچه بن بستی را که منزل ميرحسين و رهنورد در آن قرار دارد مسدود کرده و امکان رفت و آمد وجود ندارد.

اگر چه محدوديت ها و فشارهای غير قانونی برای رفت و آمد موسوی و رهنورد مدت هاست که از جانب چند نهاد موازی بر اين خانواده اعمال می شود، اما به نظر می رسد محدوديت های جديد در دو روز گذشته برای جلوگيری از حضور آنان در راهپيمايی حمايت از قيام مردم مصر و تونس می باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016