چهارشنبه 27 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال اميرخسرو دلير ثانی، فعال ملی - مذهبی به بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات، کلمه

امير خسرو دلير ثانی، فعال مذهبی و از زندانی های سياسی حوادث پس از انتخابات، چند روز پيش از بند ۳۵۰ زندان اوين به بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات منتقل شده است.

به گزارش خبرنگار کلمه، اين زندانی سياسی که دوران حبس خود را در بند ۳۵۰ می گذراند به دلايل نامشخصی به بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات منتقل شده است .بندی امنيتی که متهمان در مرحله بازجويی و تحقيقات مقدماتی پرونده شان آنجا نگهداری می شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همسر وی وقتی روزدوشنبه برای ملاقات با او به زندان اوين مراجعه کرد، مسوولان سالن ملاقات با دادن اين خبر به او گفتند که شايد روز پنج شنبه مسوولان بند ۲۰۹ اجازه ملاقات با اين زندانی را بدهند .

دلير ثانی ۱۳ دی ماه سال گذشته، توسط ماموران وزارت اطلاعات در خانه اش بازداشت و به زندان اوين منتقل شد . وی در فروردين‌ماه سال جاری و پس از گذراندن ۶ روز مرخصی دوباره به زندان اوين بازگشت.

شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اميرخسرو دليرثانی را به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرايم عليه امنيت کشور» به ۴ سال حبس تعزيری محکوم کرده است . وی که در حال گذراندن اين دوران در بند ۳۵۰ زندان اوين بود، حالا به دلايلی نامعلوم دوباره به بند امنيتی وزارت اطلاعات منتقل شده است .موضوعی که موجب نگرانی خانواده او شده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016