یکشنبه 1 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايگاه اينترنتي مطالبه محاكمه سران فتنه راه اندازي شد، فارس

خبرگزاري فارس: پايگاه اينترنتي "محاكمه" با هدف جمع آوري مطالبات كاربران اينترنت جهت دستگيري و محاكمه سران فتنه توسط جمعي از طلاب و دانشجويان جوان راه اندازي شد.

پايگاه اينترنتي "محاكمه " با هدف جمع آوري مطالبات كاربران اينترنت جهت دستگيري و محاكمه سران فتنه توسط جمعي از طلاب و دانشجويان جوان راه اندازي شد.

اين پايگاه با جمع آوري نظرات كاربران در فضاي سايبري قصد دارد نتيجه مطالبات را به صورت نمودار در فضاي مجازي منتشر و در اختيار قوه قضاييه قرار دهند.

اين پايگاه با آدرس www.mohakemeh.com در دسترس كاربران قرار گرفته است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


متن درباره ماي سايت "محاكمه " به اين شرح است: با گذشت 32 سال از نخستين بهار انقلاب اسلامي‌مان و 21 سال از فقدان خميني كبير، اما مفتخريم كه هنوز آرمان‌هايمان، همان آرمان‌ها و افق‌ها، همان افق‌ها و گام‌هاي همت و تلاشمان در جهت قوت بنيان‌هاي انقلاب، هر روز مستحكم‌تر مي‌شود.

رهنمودها، بشارت‌ها و تذكرات حضرت روح‌الله همچنان معيار شناخت و روشناي راهمان است؛ كه گفت «... و از آنچه‌ در نظر شرع‌ حرام‌ و آنچه‌ برخلاف‌ مسير ملت‌ و كشور اسلامي و مخالف‌ با حيثيت‌ جمهوري اسلامي است‌، به‌ طور قاطع‌ اگر جلوگيري نشود، همه‌ مسئول‌ مي‌باشند...»

اكنون، پس از گذشت قريب به 2 سال از فتنه‌اي كه با بي‌تدبيري عده‌اي بي بصيرت زمينه‌سازي شد و به‌مرور با جهالت سران فتنه بالا گرفت و، صبر و اغماضمان و فرصت‌دهي براي بازگشتشان راه به جايي نبُرد، به استناد به فرمايش حضرت امام، آبرو و عزت انقلاب اسلامي‌مان را اولي‌تر از هر مصالحه‌اي مي‌بينيم و تقاضاي محاكمه‌ي سران فتنه را داريم. ضمناً، باتوجه به حضور، فعاليت حاميان غرب شيفته‌ فتنه‌ اخير در فضاي سايبر و تلاش جهت هم‌سو ساختن موج اكثريت كاربران مجازي با حركت فتنه‌ سبز، ثابت مي كنيم كه حاميان گروه فوق‌الذكر در ماه‌هاي اخير به حداقل تعداد خود رسيده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016