چهارشنبه 4 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری فرهاد فتحی و سعيد سکاکيان دو تن از فعالين دانشجويی قزوين، بی خبری از رضا ايزدی، استاد دانشگاه قزوين، جرس

جرس: به گزارش منابع دانشجويی، در پی تجمعات مسالمت آميز ٢۵ بهمن فرهاد فتحی و سعيد سکاکيان، دو تن از فعالين دانشجويی قزوين توسط نيروهای امنيتی دستگير شدند .

همزمان گزارش رسيده است که رضا ايزدی استاد دانشگاه غيرانتفاعی غزالی قزوين، که چندين بار در جريان حوادث بعد از انتخابات بازداشت شده بود، طی چند روز گذشته ناپديد شده و تا کنون خبری از وی در دست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش منابع خبری دانشجويی، در جريان برگزاری تظاهرات و تجمعات حاميان جنبش سبز در ٢۵ بهمن ماه امسال، که جهت حمايت از قيامهای اعتراضی منطقه شکل گرفته بود، دو تن از دانشجويان دانشگاه بين المللی قزوين توسط ماموران امنيتی دستگير و به زندان اوين منتقل شدند.

گزارش واصله خاطرنشان کرد که اين دو نفر طی چند روز اخير هر دو با خانواده خويش تماس داشته و از سلامتی خود خبر دادند ، اما همچنان از وضعيت پرونده و اتهامات وارده به آنها خبری در دست نمی باشد.


همچنين کميته گزارشگران حقوق بشر نوشت رضا ايزدی فارغ التحصيل دانشگاه و استاد دانشگاه غيرانتفاعی غزالی قزوين، مدتی است که ناپديد شده و تا کنون خبری از وی در دست نيست.
اين گزارش به نقل از منابع محلی افزود "نامبرده سال گذشته نيز پس از اجتماعات ۱۶ آذر ٨٨ در تهران بازداشت و مدتی نزديک به دو ماه را در بند ٢٠٩ زندان اوين در بازداشت به سر برده و بعد از دو ماه با قيد وثيقه صد ميليون تومانی از زندان آزاد شده بود.


طی روزهای اخير، تعداد زيادی از دانشجويان و فعالان دانشجويی و چند استاد دانشگاه بازداشت شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016