چهارشنبه 4 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پدر حامد نورمحمدی: حامد فقط تصادف کرده است، سران فتنه دست از سر مردم بردارند، مهر

شيراز - خبرگزاری مهر: پدر حامد نورمحمدی دانشجوی متوفی دانشگاه شيراز تاکيد کرد که علت فوت پسرش فقط تصادف رانندگی بوده و مسائلی که در رسانه های بيگانه در مورد علت مرگ حامد نورمحمدی مطرح شده را تکذيب کرد.
به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، حامد نورمحمدی دانشجوی لرستانی سال دوم رشته زيست شناسی گرايش سلولی ملکولی دانشگاه شيراز مقارن يکم اسفند ماه براثرسانحه رانندگی درشيراز درگذشت که پدرش اعلام کرد که حامد فقط دراثرسانحه رانندگی فوت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عزت الله نورمحمدی عصر سه شنبه در جريان نشست خبری با حضور خبرنگاران و نمايندگان تشکلهای دانشجويی گفت: حامد پسرم دانشجويی نمونه و در عرصه های علمی فعال بود و هيچوقت نيز فردی سياسی نبود.

وی ادامه داد: زمانی که ما به سمت شيراز درحرکت بوديم برخی از سايتهای بيگانه اعلام کرده بودند که پدر ومادرحامد نورمحمدی به خوابگاه پسرشان رفته ووسايلش را جمع کرده اند درحالی که ما هنوز به شيرازنرسيده بوديم وحتی دراين سفرمادر حامد حضور نداشت و ما ديشب ساعت ۲۲ وارد شيراز شده ايم.

پدر حامد نورمحمدی با اعلام اينکه پسرش فقط تصادف کرده است، گفت: سران فتنه دست از سر مردم بردارند که هم مردم و هم خودشان راحت می شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به دانشجويان نيز توصيه می کنم که آلت دست سران فتنه نشوند چراکه امروز کشورما به علم جوانان و دانشجويان نياز دارد.

نورمحمدی در پاسخ به اين سئوال که" شايد گفته شود شما در فشار اين سخنان را مطرح کرده ايد" افزود: هيچکس ما را تحت فشار قرار نداده تا اين سخنان را بگوييم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016