چهارشنبه 4 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: چگونه ممکن است حاکم يک کشور، مردم خود را به مسلسل ببندد؟ راديو بين المللی فرانسه

فريد وهابی - رييس جمهوری اسلامی ايران، محمود احمدی‌نژاد، از سرکوب مردم ليبی توسط رژيم اين کشور ابراز حيرت کرد و گفت: "چگونه ممکن است حاکم يک کشور، مردم خود را به رگبار مسلسل، توپ و تانک ببندد و آنها را بکشد و بعد اعلام کند که هرکس حرفی بزند، او را خواهد کشت؟". وی به سران کشورها توصيه کرد که اجازه دهند مردم حرف خود را بزنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نوشتۀ خبرگزاری ايرنا، محمود احمدی‌نژاد، روز چهارشنبه در پايان جلسه هيات دولت، در باره تحولات اخير منطقه، گفت: "به سران اين کشورها اکيدا توصيه می‌کنم که اجازه دهند مردم کشورهايشان حرف خود را بزنند و تابع نظر ملت‌ها باشند".
وی افزود: "چگونه ممکن است حاکم يک کشور، مردم خود را به رگبار مسلسل، توپ و تانک ببندد و آنها را بکشد و بعد اعلام کند که هرکس حرفی بزند، او را خواهد کشت؟"...
احمدی‌نژاد با اظهار تعجب از رفتار بد حکومت ليبی در قبال مردمش، گفت: "همه بايد به خواست مردم خود تن دهند و در غير اين صورت نتيجه‌شان از قبل مشخص است".
وی تأکيد کرد که "مقاومت در برابر خواسته ملت‌ها نتيجه‌ای نخواهد داشت" و سپس به مسئولان کشورها توصيه کرد که "با مردم همراهی و گفت‌وگو کنند و حرف‌های آنان را بشنوند".
احمدی‌نژاد گفت: "چرا بايد اينقدر بد عمل کنند که مردم خواستار انجام اصلاحات شوند و عليه حکومت قيام کنند؟"
وی در پايان افزود: "ما منتظر تحول اصلی و موج بزرگی هستيم که ريشه همه فريبکاری‌ها را از جهان برچيند"...


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016