دوشنبه 9 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسن روحانی: درخواست برای کانديداتوری مهدوی‌کنی شايعه‌ای بی‌اساس است، ايلنا

- ممکن است در ترکيب هيات رئيسه خبرنگان تغيير جزئی ايجاد شود، اما به نظر نمی‌رسد تغيير عمده‌ای رخ دهد
- هنوز نمی‌دانيم چه کسانی کانديدای رياست خبرگان هستند
.


ايلنا: عضو مجلس خبرگان رهبری با بيان اينکه هنوز نمی‌دانيم چه کسانی کانديدای رياست خبرگان هستند، در پاسخ به اين سوال که بعضی از اعضای خبرگان از مهدی کنی درخواست کردند تا کانديدا شوند ،گفت:‌ اينها شايعات بی‌اساس است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، حسن روحانی در حاشيه مراسم ختم داماد امام (ره) در پاسخ به سوالی در مورد پيش‌بينی ايشان از ترکيب آينده هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: ممکن است در ترکيب هيات رئيسه خبرنگان تغيير جزئی ايجاد شود، اما به نظر نمی‌رسد تغيير عمده‌ای رخ دهد.
وی با بيان اينکه هنوز نمی‌دانيم چه کسانی کانديدای رياست خبرگان هستند، در پاسخ به اين سوال که بعضی از اعضای خبرگان از مهدی کنی درخواست کردند تا کانديدا شوند ،گفت:‌ اينها شايعات بی‌اساس است.
روحانی همچنين در مورد موضع بعضی افراد خبرگان در مورد حوادث ۲۵ بهمن يادآور شد: مجلس خبرگان اخير در بيانيه مفصلی در مورد اين روز بيان کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016