چهارشنبه 11 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آماده‌باش کامل ناجا در چهارشنبه آخر سال، ايسنا

معاون اجتماعی ناجا با بيان اينکه چهارشنبه آخرسال هر سال بهتر از سال گذشته برگزار می‌شود، افزود: متخلفان و مجرمانی که در چهارشنبه آخرسال بازداشت شوند، تا پايان تعطيلات نوروز آزاد نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار بهمن کارگر در حاشيه چهاردهمين همايش معاونان اجتماعی فرماندهان انتظامی استان‌ها سراسر کشور درباره تمهيدات پليس برای چهارشنبه‌ آخر‌سال اظهار کرد: با توجه به تجاربی که در سال‌های گذشته داشتيم و آموزش‌های که در سطح مدارس و دانشگاه‌ها صورت گرفته است، چهارشنبه‌آخرسال هر سال بهتر از سال گذشته برگزار می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مردم در چهارشنبه آخرسال از مواد محترقه استاندارد استفاده کنند

کارگر افزود: پليس با شادی مردم مخالف نيست، بلکه موضوع مربوط به خطراتی است که در چهارشنبه آخرسال مردم را تهديد می‌کند که در اين رابطه توصيه می‌کنيم مردم از موادمحترقه استاندارد استفاده کنند.

وی با اعلام آمادگی کامل نيروی انتظامی در مراسم چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: اميدواريم اتفاق خاصی در اين شب نيافتد و چهارشنبه آخرسال با خوبی و خوشی برگزار شود.

کارگر اضافه کرد: متخلفان و مجرمانی که بازداشت شوند، تا پايان تعطيلات نوروز آزاد نخواهند شد.

به گزارش ايسنا، معاون اجتماعی ناجا هدف از برگزاری اين همايش را تحليل وضعيت عملکرد سال گذشته و بررسی وضعيت آينده عنوان کرد و گفت: ابلاغ برنامه‌های سال ۹۰ به ويژه در حوزه برخورد با جنگ نرم که دشمن بر عليه نظام جمهوری اسلامی ايران دارد، از جمله اهداف برگزاری اين همايش است.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به همکاری مطلوب بين صدا و سيما و معاونت اجتماعی نيروی انتظامی اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ و ۸۹ پليس همکاری‌های خوبی را با صدا و سيما داشته‌ايم و توليد برنامه‌های همچون برنامه «شوک» هم با همکاری نيروی انتظامی و صدا و سيما بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016