یکشنبه 15 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس سازمان پدافند غيرعامل: ويروس استاکس نت مشکلاتی ايجاد کرد، اما منشا برکاتی هم شد، ايلنا

- اين ويروس عقب ماندگی ما را در حوزه تهديدات سايبری خيلی سريع جمع و جور کرد و خاصيت آن اين بود که ما را برای مقابله با چنين تهديداتی جدی و با انسجام ساخت.


ايلنا: سردار غلامرضا جلالی پيش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت دومين جشنواره پايداری و پدافند غير عامل با رويکرد فنی و مهندسی برگزار می شد در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا، که از تدابير انديشيده شده در سازمان پدافند غير عامل برای مقابله با تهديدات دشمن در فضای سايبر از جمله ويروس استاکس نت که اخيرا اختلالاتی در تاسيسات هسته‌ای کشورمان ايجاد کرده بود، به ابلاغ سياست های نظام در خصوص پدافند غيرعامل در حوزه سايبر از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت: از آنجا که حملات سايبری يک حوزه تهديد جديدی برای کشور ما و بسياری از کشورها به شمار می‌رود، بايد در کشور ساختار مستقلی در قالب دفاع سايبری ايجاد شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: ويروس موسوم به استاکس نت در واقع مقداری برای ما مشکل ايجاد کرد اما برکاتی نيز برای ما داشت و آن اينکه انسجامی را برای مقابله با تهديدات سايبری در ميان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ايجاد کرد.
رييس شورای سياست‌گذاری جشنواره پايداری ملی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مقابله با ويروس استاکس نت در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، اظهار کرد: اين ويروس عقب ماندگی ما را در حوزه تهديدات سايبری خيلی سريع جمع و جور کرد و خاصيت آن اين بود که ما را برای مقابله با چنين تهديداتی جدی و با انسجام ساخت.
وی تاکيد کرد: ويروس استاکس نت آخرين تهديد دشمنان در برابر انقلاب نبود و همواره در برابر چنين تهديداتی قرار داريم که برای مقابله با آن بايد خود را آماده کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016