یکشنبه 15 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهسا امرآبادی همچنان در بند دو-الف سپاه در بازداشت به سر می برد، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به"فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران"مهسا امر آبادی همچنان در بند ۲- الف سپاه در شرايط سخت و طاقت فرسايی بسر می برد.
خانم مهسا امرآبادی فعال مدنی و همسر زندانی سياسی مسعود باستانی روز سه شنبه ۱۰ اسفند ماه توسط مأمورين دستگير و به بند ۲-الف سپاه زندان اوين منتقل گرديد. او از زمان دستگير تاکنون توانسته است يک مکالمۀ تلفنی کوتاه و کنترل شده در حضور بازجويان برقرار کند. اين مکالمه چند بار قطع شده بود تا بتواند به خانواده اش اطلاع دهد که در بند ۲- الف سپاه زندان اوين در بازداشت بسر می برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بند ۲- الف سپاه در دست بازجويان اطلاعات سپاه می باشد و رفتار آنها با زندانيان سياسی وحشيانه و غير انسانی است.
از طرفی ديگر مراجعات مکرر خانواده امر آبادی به زندان اوين و ديگر ارگانها برای اطلاع يافتن از وضعيت عزيزشان و آزادی او تا به حال بی نتيجه بوده است و آنها از هر گونه پاسخگويی به اين خانواده و ساير خانواده ها سر باز می زنند.
خانواده های دستگير شدگان روزهای ۲۵ بهمن ، ۱ و ۱۰ اسفند ماه بصورت روزانه مقابل زندان اوين و دادگاه انقلاب تجمع می کنند و خواستار آزادی فرزندان خود هستند ولی هيچ کس حاضر به پاسخگويی نيست و خانواده ها نگران از وضعيت وشرايط عزيزان خود هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016