شنبه 21 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت پسر آيت الله حائری شيرازی، امام‌جمعه سابق شيراز به شش سال حبس، به اتهام زمين‌خواری، کلمه

محمد طاهر حائری شيرازی معروف به شجاع، فرزند آيت الله حائری شيرازی، به شش سال حبس و بازگرداندن اموال عمومی محکوم شد.

به گزارش صبح اميد، شجاع حائری فرزند آيت الله حائری معلم اخلاق دولت و امام جمعه سابق شيراز در چارچوب شرکتی به نام تعاونی طوبی چند صد قطعه زمين با عنوان باغ شهر به قطعات ۲۰ ميليون تومان و بيشتر با واسطه دکتر کامران باقری لنکرانی و دکتر مريم اردبيلی(همسر شجاع و مشاور امور بانوان استانداری فارس در دوره محمد رضا رضازاده) به پزشکان شيراز و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شيراز فروخته است، بدون اينکه اين شرکت و يا خانواده آيت الله حائری مالکيتی بر زمين های منطقه دالين شيراز داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نکته مهم در خصوص شرکت تعاونی طوبی اين است که اعضای اين شرکت را خانواده آيت الله حائری و عليرضا نجابت داماد آقای حائری تشکيل می دهند.

بر اساس اين گزارش، پيش‌تر برخی شاکيان شجاع حائری، دادگاه را به خودسوزی تهديد کرده بودند، چرا که علی رغم شکايات مستند اين عده، به پرونده آنها رسيدگی نشده بود. اما اکنون و پس از گذشت ۳ سال دادگاه بدوی حکم اوليه را در خصوص شجاع حائری صادر کرده است.

چند وقت پيش هم علی رغم حکم جلب فرزند آيت اله حائری شيرازی، او با قيد وثيقه ۷۰۰ ميليون تومانی آزاد اشده بود.

شجاع حائری از جمله کسانی است که در شيراز متهم به زمين خواری است و يک قطعه زمين در منطقه داريون شيراز فروخته، بدون آنکه مالکيتی بر آن داشته باشد.

به گزارش صبح اميد، دستگاه قضايی فارس در حالی از زندانی کردن شجاع حائری استنکاف می ورزد که صابر عباسيان دانشجوی کارشناسی ارشد فلسفخ سياسی از ۱۷ اسفند سال پيش تا کنون در بازداشت موقت! به سرمی‏برد و پس از اعتراضات مردمی بهمن و اسفندماه امسال نيز تعدادی از دانشجويان دانشگاه‏های شيراز بازداشت و از وضعيت آنان اطلاعی در دست نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016