سه شنبه 24 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال فخرالسادات محتشمی پور به بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات و تمدید قرار بازداشت، کلمه

با گذشت دو هفته از بازداشت فخر السادات محتشمی پور، فعال حوزه زنان و همسر مصطفی تاجزاده زندانی سیاسی، خبرهای رسیده به کلمه حاکی از آن است که وی به بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات منتقل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محتشمی پور که روز دهم اسفند ماه در جریان تظاهرات اعتراضی مردم به بازداشت رهبران جنبش سبز در خیابان انقلاب بازداشت شده بود، روز گذشته به خاطر اعتراض به تمدید مدت زمان بازداشتش به دادگاه انقلاب برده شد. در این جلسه، اعتراض محتشمی پور به تمدید قرار بازداشت اش پذیرفته نشد تا او همچنان در زندان اوین باقی بماند. همچنین این فعال اجتماعی و زنان که در ابتدای بازداشتش به بند دو الف سپاه برده شده بود، اکنون به بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات منتقل شده است.

به گفته شاهدانی که وی را در دادگاه انقلاب دیده اند، روحیه او بسیار مناسب توصیف شده است، محتشمی پور همچنین در دادگاه با صدای بلند می گفته که به مصطفی تاجزاده و شجاعتش افتخار می کند.

مصطفی تاجزاده، عضو جبهه مشارکت و همسر فخر السادات محتشمی پور، ماه هاست که در زندان به سر می برد. محتشمی پور بارها درباره وضعیت همسر دربندش و اعتراض به این روند نامه هایی را به دادستان تهران و دیگر مقامات قضایی نوشته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016