سه شنبه 24 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفير سوئيس به وزارت امورخارجه فراخوانده شد، ايلنا

سرپرست اداره کل آمريکای شمالی وزارت امورخارجه با اشاره به تشديد خشونت‌ها پس از سفر وزير دفاع آمريکا به منامه، نسبت به پيامدهای خطرناک رويکرد آمريکا در جهت مقابله با خواست مردم منطقه هشدار داد.


ايلنا: در پی حمايت دولت آمریـکا از مداخله نيروهای خارجی در بحرين و اظهارات بی‌اساس وزير دفاع آن کشور نسبت به جمهوری اسلامی ايران در سفر اخير به منامه ، سفير سوئيس بعنوان حافظ منافع آمريکا در تهران به وزارت امور خارجه فراخوانده شد و مراتب هشدار و اعتراض جمهوری اسلامی ايران نسبت به رفتار غيرقانونی دولت آمريکا به نامبرده ابلاغ گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرپرست اداره کل آمريکای شمالی در ملاقات با سفير تأکيد کرد: حمايت آمريکا از مداخله نظامی در تعارض آشکار با اصول بديهی حقوق بين الملل و منشور سازمان ملل می‌باشد ، لذا جمهوری اسلامی ايران ضمن اعلام اعتراض خود ، مسئوليت عواقب خطرناک اين رفتار غير قانونی را متوجه ايالات متحده می داند.
وی همچنين با اشاره به تشديد خشونت‌ها پس از سفر وزير دفاع آمريکا به منامه، نسبت به پيامدهای خطرناک رويکرد آمريکا در جهت مقابله با خواست مردم منطقه هشدار داد.
خانم ليولوی آگوستی سفير سوئيس نيز پس از شنيدن نظرات مقام ايرانی تأکيد کرد؛ که در اسرع وقت مراتب را به دولت آمريکا منعکس خواهد نمود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016