یکشنبه 29 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

الهه مجردی، همسر محسن میردامادی خطاب به دادستان تهران: جوانان و زنان دربند را به آغوش خانواده بازگردانید، کلمه

کلمه- الهه مجردی، همسر محسن میردامادی دبیر کل دربند جبهه مشارکت ایران اسلامی با ارسال نامه ای برای دادستان تهران با این پرسش که آیا به نظر شما زیبنده دستگاه قضایی کشور است که فخرالسادات محتشمی پور تنها به دلیل انتقاد و نامه های بی جواب به دادستان و مسئولین در سلول انفرادی سال را نو کند؟ گفته است: ما به عنوان عضو کوچکی از خانواده ی رنج دیده زندانیان سیاسی توجه شما را به رافت اسلامی به خصوص در این ایام عید طبیعت جلب می کنیم و امیدواریم تلاش های افراد خیرخواه در قوه قضاییه به خصوص زنان و دختران دربند ما را در اسرع وقت به آغوش خانواده باز گرداند.

متن کامل این نامه که در اختیار کلمه قرار گرفته است به شرح زیر است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستان محترم تهران

با سلام

این چند روز از همیشه بیشتر انتظار کشیدیم. همه ی خانواده ها امیدوار بودند به خاطر سال نو عزیزان زندانی اگرچه برای مدت کوتاه در کنار خانواده های خود باشند. به خصوص عزیزانی که نزدیک به دو سال است در زندان و دور از محیط خانواده به سر می برند افرادی چون داوود سلیمانی،احمد زید آبادی، عیسی سحرخیز، مهدی محمودیان و مسعود باستانی جوانان عزیزی چون عماد بهاور که حتی از پیش کسوتان سیاسی نیز حکم سنگین تری گرفته اند. زنان شجاع و دلسوزی که همیشه مطالبه حقوق دیگران مهمتر و مقدم بر حتی حقوق اولیه خودشان بوده است. فخرالسادات محتشمی پور، بهاره هدایت، لیلا توسلی، هنگامه شهیدی و ده ها عزیز دیگر که این روزها به جای آغوش خانواده با دیوارهای بلند زندان مانوسند. البته در اکثر موارد وقتی زن یا مرد خانواده در زندان به سر می برد طرف مقابل مسئولیت زندگی مشترک را با تمام سنگینی ها و سختی هایش به دوش می کشد ولی متاسفانه در این میان فخرالسادات محتشمی پور از این قاعده مستثنی شد و اکنون این زوج هر دو در زندان به سر می برند و فرزندان نگران ایشان با امید بازگشت لااقل یکی از اینان روزشماری می کنند.

جناب آقای دادستان!

آیا به نظر شما زیبنده دستگاه قضایی کشور است که ایشان تنها به دلیل انتقاد و نامه های بی جواب به دادستان و مسئولین در سلول انفرادی سال را نو کند؟

اگر چه همه می دانند که فخرالسادات محتشمی پور شفاف تر و آرمان گرا تر از آن است که سلول انفرادی و حواشی آن چاره کارش باشد.

من به عنوان عضو کوچکی از خانواده ی رنج دیده زندانیان سیاسی توجه شما را به رافت اسلامی به خصوص در این ایام عید طبیعت جلب می کنم و امیدوارم تلاش های افراد خیرخواه در قوه قضاییه به خصوص زنان و دختران دربند ما را در اسرع وقت به آغوش خانواده باز گرداند.

با تشکر

الهه مجردی
۲۹ اسفند ۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016