دوشنبه 15 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قاسم شعله سعدی بازداشت شد، سحام نيوز

سحام نيوز: دکتر قاسم شعله سعدی، از نمايندگان اسبق مجلس و منتقد حکومت، روز يکشنبه ۱۴ فروردين ٩۰، در بازگشت از سفر شيراز ، در فرودگاه مهر آباد تهران دستگير و به زندان اوين منتقل گرديد.
سايت رسمی اين استاد دانشگاه با انتشار خبری در اين زمينه آورده است “بدين وسيله به اطلاع ميرساند آقای دکتر قاسم شعله سعدی در تاريخ يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ در بازگشت از سفر شيراز در فرودگاه مهر آباد دستگير و به زندان اوين منتقل گرديد . خبرهای جديد متعاقبا به اطلاع خواهد رسيد.”



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هنوز از علت بازداشت اين استاد دانشگاه و نويسنده منتقد حکومت، خبری منتشر نشده است.
شعله سعدی استاد روابط بين الملل دانشکده حقوق و علوم سياسی دانشگاه تهران می باشد و دارای دکترای علوم سياسی از دانشگاه پاريس است.

وی نماينده شيراز در مجالس سوم و چهارم بود و برای اولين بار طی نامه ای سرگشاده، به “غير قانونی” بودن انتصاب آقای خامنه‌ای بعنوان رهبر جمهوری اسلامی اشاره کرد و انتقادات تند ديگری نيز عليه وی مطرح ساخت که سبب بازداشت او گرديد. اين حقوقدان منتقد رهبری، در نامه ای به آقای خامنه ای، با استناد به اينکه رهبری وی در زمانی بوده که هنوز اصلاحيه قانون اساسی به امضای ملت نرسيده بود و شرط مرجعيت همچنان استوار بوده است، آقای خامنه ای را فاقد اين شرط اعلام کرده بود، که پس از اين نامه شعله سعدی بازداشت شد و بعد از ۳۶ روز زندانی ، ضايعه نخاعی باعث شد تا مسوولان امنيتی به آزاديش با قرار وثيقه رضايت دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016