یکشنبه 21 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون شوراي عالي امنيت ملي: سياست‌هاي هسته‌يي ايران بايد تهديد زدا باشد نه تنش زدا، ایسنا

معاون سياست خارجي و امنيت بين‌الملل شوراي عالي امنيت ملي كشورمان، گفت: سياست‌هاي هسته‌يي ايران بايد تهديد زدا باشد نه تنش زدا.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر علي باقري در جشن روز ملي فن‌آوري هسته‌يي كه در سالن چمران دانشگاه اروميه برگزار شد، افزود: هرگونه اعمال سياست اشتباه و تعليق فعاليت‌هاي هسته‌يي نشانگر شكست و واگذاري بخشي از اداره كشور به كشورهاي غربي است.

او عقب‌نشيني در بحث هسته‌يي كشور را خيانت به نسل‌هاي آينده دانست و تصريح كرد: عقب‌نشيني در بحث هسته‌يي كشور برابر با عقب ماندگي در آينده كشور است.

باقري دليل اصلي مخالفت كشورهاي غربي با انرژي هسته‌يي ايران را ترس از پيشرفت نظام اسلامي عنوان كرد و افزود: مشكل هسته‌يي كشورهاي غربي با جمهوري اسلامي ايران فني و امنيتي نيست بلكه سياسي است.

وي با بيان اين كه دولت‌هاي غربي علاوه بر تعليق، خواستار تخريب نيروگاه‌هاي هسته‌يي ايران بودند، اذعان كرد: تحميل واقعيت به دشمنان ايران اسلامي، پيشرفت كشور را به ارمغان آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون سياست خارجي و امنيت بين‌الملل شوراي عالي امنيت ملي، با اشاره به لزوم حمايت ملت از تصميمات دولتي، اظهار كرد: ملت ايران با عمل به وصيت امام (ره) بايد براي خودكفايي و وابسته نبودن به كشورهاي ديگر، گام بر دارد.

او در بخش ديگري از سخنانش با بيان اين كه بايد رغبت و انگيزه تحصيل در رشته‌هاي هسته‌يي در كشور ايجاد شود، گفت: نظام اسلامي با اعمال هزينه‌هاي سنگين پشتيبان دانشگاهيان بوده و خواهد بود.

وي با اشاره به نقش والاي دانشجويان در نظام اسلامي، اذعان كرد: روز ملي فن‌آوري هسته‌يي روز دانشگاه و دانشگاهيان است.

باقري، بزرگداشت روز ملي فن‌آوري هسته‌يي را بزرگداشت دستاوردهاي علمي و شجاعت و ولايت‌مداري ايران اسلامي دانست و تصريح كرد: ملت ايران با حمايت از ولايت فقيه جواب دندان شكنانه‌اي به دشمنان نظام اسلامي دادند.

معاون دبير شوراي عالي امنيت ملي از ساخت راكتور 40 مگاواتي اراك به صورت كاملا ايراني خبر داد و افزود: صفحات سوختي راكتورهاي هسته‌يي با دانش ايراني در حال ساخت هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016