پنجشنبه 1 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ممانعت نيروهای امنيتی از ملاقات حسين رونقی با خانواده‌اش در بيمارستان، هرانا

خبرگزاری هرانا - نيروهای امنيتی مستقر در بيمارستان، از ملاقات خانوادهٔ حسين رونقی ملکی با اين زندانی سياسی ممانعت به عمل آوردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، خبرگزاری حقوق بشر در ايران، خانوادهٔ ملکی بعداز ظهر امروز همزمان با ساعت ملاقات، در بيمارستان حضور يافتند که با ممانعت نيروهای امنيتی مواجه شدند. اين برخورد تا جايی بود که اين افراد حسين رونقی را جاسوس سازمان «سيا» لقب داده و خانوادهٔ وی را به شکل تحقير آميزی از بيمارستان بيرون می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هم چنين گفته می‌شود که نيروهای امنيتی با حضور پرشمار خود در بيمارستان مانع از رسيدگی پرستاران و خدمه بيمارستان به اين زندانی می‌شوند.

اين در حاليست که مسئولان حسين رونقی، زندانی سياسی محبوس در زندان اوين را بعد از ماه‌ها کارشکنی در روند پرونده و انتقال اين زندانی به بيمارستان، سرانجام روز گذشته به علت عفونت شديد کليوی با دست بند و پا بند به بيمارستان منتقل کردند.

لازم به يادآوری ست که حسين رونقی ملکی از آذر ماه سال ۸۸ تاکنون بدون حتی يک روز مرخصی در زندان به سر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016