جمعه 2 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری مسلحانه در روستای حسن آباد سنندج ادامه دارد، مهر

سنندج - خبرگزاری مهر: در پی آغاز درگيری بين افراد مسلح ناشناس و نيروهای انتظامی در روستای حسن آباد اين حادثه همچنان ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، درگيری مسلحانه بين افراد ناشناس و نيروی انتظامی که از ساعت ۱۵ ظهر پنج شنبه آغاز شده بود تا دقايقی قبل همچنان ادامه داشت و صدای شليک گلوله همچنان به گوش می رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


افراد حاضر در ورودی روستای حسن آباد که شاهد ماجرا بوده اند به خبرنگار مهر در محل وقوع حادثه گفتند که اين درگيری از حدود ساعت ۱۵ بعد از ظهر آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد و در حال حاضر صدای شليک گلوله در بخشهای اين روستا همچنان به گوش می رسد و نيروهای انتظامی و نظامی کنترل اين محوطه را به دست گرفته اند.

تا اين لحظه هيچگونه جزئياتی از اين حادثه اطلاع رسانی نشده است ولی معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی کردستان ساعتی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر در سنندج وقوع اين درگيری را تائيد کرده بود.

يکی از رسانه های محلی کردستان نيز در خبری آورده است که اين درگيری به دليل گروگان گيری آغاز شده است ولی افراد ساکن در روستای حسن آباد جريان های تندرو را که چندی قبل نيز دست به اقدامات و حرکت های تروريستی زده بودند را مقصر اصلی اين حوادث معرفی می کردند.

تاکنون هيچکدام از مسئولان استان کردستان نسبت به اعلام جزئيات اين حادثه اطلاع رسانی نکرده و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر با ذکر اين جمله که بعدا اطلاع رسانی صورت می گيرد بسنده کرده اند.

روستای حسن آباد در پنج کيلومتری شهر سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016