یکشنبه 4 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار قطب دراویش طریقت نعمت اللهی گنابادی به دادگاه

حاج دکتر نورعلی تابنده (مجذوبعلیشاه) از سوی دادسرای شهرستان گناباد احضار شدند.

به گزارش خبرنگارسایت مجذوبان نور؛ قطب معظم سلسله نعمت اللهی گنابادی روز ۲۴ فروردین ماه با نیابت اعطایی دادسرای شهرستان گناباد به دادسرای تهران، به اتهام معاونت در تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق دفن اموات در مزار سلطانی بیدخت، از سوی شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۳ تهران (ویژه نیابت) احضار شدند .

بنابراین گزارش؛ روز ۲۸ فروردین ماه، آقای غلامرضا هرسینی، وکیل مدافع ایشان به دادسرای تهران مراجعه اما مقامات قضایی کماکان اصرار بر حضور ایشان در دادسرا برای تفهیم اتهام داشتند.

گفتنی است در جلسه روز سی ام فروردین ماه تنی چند از وکلای دراویش با دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان گناباد، موضوع احضار قطب دراویش نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دادستان فعلی گناباد نظر بر عدم انتساب اتهام به ایشان داشت و قول مساعد داد که ظرف مهلت ۷۲ ساعت نسبت به حل قانونی این پرونده اتهامی ، اقدام نماید اما روز شنبه سوم اردیبهشت ماه که مجدداً وکلای دراویش برای پیگیری این امر به این مقام قضایی مراجعه کردند با تغییر موضع وی و اصرار بر رسیدگی قضایی به پرونده اتهامی ایشان مواجه شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یادآور می شود شبکه بهداشت شهرستان گناباد در اسفند ماه ۱۳۸۷ با فشار و اصرار نهادهای امنیتی، دفن اموات در مزار سلطانی بیدخت را ممنوع اعلام کرده و از آن زمان تاکنون همواره با گزارشهای اداره اطلاعات و شکایت شبکه بهداشت، اعضای خانواده متوفیان و متصدی این مکان به دادگاه احضار و احکام زندان دریافت کرده اند. قطب سلسله نعمت اللهی گنابادی نیز تولیت این مکان زیارتی موقوفه را عهده دار می باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016