سه شنبه 3 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دود سياه آبادان را فرا گرفت، احتمال انفجار مجدد در پالايشگاه نفت آبادان، مهر

دقايقی قبل به دليل شعله ور شدن يکی از مشعلهای پالايشگاه نفت آبادان بار ديگر يک دود و هاله سياه قديمی ترين پالايشگاه نفت خاورميانه را فرا گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، با مهار کامل آتش سوزی و انفجار در پالايشگان نفت آبادان، بار ديگر يک يک دود و هاله سياه اين پالايشگاه نفت را فرا گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيگيری خبرنگار مهر از آبادان نشان می دهد در يکی از مشعلهای پالايشگاه آبادان به طور غير طبيعی نفت خام در حال سوزاندن است که سوختن اين مواد منجر به ايجاد يک دود سياه در اطراف پالايشگاه شده است.

از سوی ديگر، همزمان با خروج رئيس جمهور از پالايشگاه آبادان، نيروهای امنيتی مديريت پالايشگاه آبادان را برای بررسی دلايل حادثه بر عهده گرفته اند.

به گفته يکی از مسئولان شرکت ملی پالايش و پخش فرآورده های نفتی، علت اصلی حادثه نشت گاز از واحد گاز مايع پالايشگاه نفت آبادان بوده است.

در همين حال، با حضور نيروهای امنيتی بررسی دلايل ايجاد اين حادثه آتش سوزی در سطح پالايشگاه آغاز شده، اين در حالی است که با توجه به نامشخص بودن دلايل انفجار، احتمال آتش سوزی و انفجار مجدد در اين پالايشگاه قديمی وجود دارد.

در حال حاضر تمامی نيروهای امدادی و آتش نشانی برای مهار هر گونه آتش سوزی و انفجار احتمالی در پالايشگاه آبادان در آمادگی کامل به سر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016