چهارشنبه 4 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مراسم گراميداشت تولد مجيد توکلی، هاشم خواستار، هنگامه شهيدی و بهمن احمدی امويی در مشهد، دانشجونيوز

جمعی از دانشجويان و فعالين مدنی شهر مشهد سالروز تولد هاشم خواستار، مجيد توکلی، هنگامه شهيدی و بهمن احمدی امويی را جشن گرفتند.

به گزارش دانشجونيوز حاضران در اين جلسه ضمن گراميداشت چهاردهمين سالروز دوم خرداد، ياد و خاطره همه زندانيان سياسی و به ويژه زندانيان جنبش سبز را گرامی داشتند و خواهان آزادی همه زندانيان عقيدتی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فعالين دانشجويی و مدنی حاضر در اين جلسه با ياد کردن از مجيد توکلی به عنوان اسوه مقاومت جنبش دانشجويی، مهندس هاشم خواستار عضو کانون صنفی معلمان، هنگامه شهديدی به عنوان روزنامه نگاری که با فشارهای زيادی در دو سال گذشته در زندان روبرو بوده است و بهمن احمدی امويی که به جرم انتقاد به سياست های اقتصادی دولت روانه زندان شده است، خواهان آزادی اين چهار زندانی شدند.

در اين مراسم خانوده آقای خواستار نيز حضور داشتنه و سخنانی را خطاب به حاضرين بيان کردند.

همسر آقای هاشم خواستار در اين مراسم ضمن اشاره به وضعيت وی، نسبت به انتقال هاشم خواستار به بند مجرمين خطرناک و اعدامی زندان وکيل آباد انتقاد کرد و گفت: "مسئوليت سلامت آقای هاشم خواستار با مقامات قضايی و امنيتی مشهد است که دستور انتقال وی به بند زندانيان خطرناک را صادر کرده اند."‏

آقای هاشم خواستار عضو کانون صنفی معلمان در حالی در اين روز ۵۸ ساله شد که به علت انتقاد به سياست های حاکم بر کشور همچنان در بند مجرمين خطرناک زندان وکيل آباد مشهد زندانی ميباشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016