چهارشنبه 4 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری ده ها تن در مراسم تشييع پيکر ناصر حجازی، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: صبح امروز در مراسم تشييع پيکر ناصر حجازی و وداع با اين قهرمان فوتبال ايران، ده ها تن از دوستداران او دستگير شدند. اين دستگيری ها در پی آن انجام گرفت که حاضران در مراسم تلاش کردند آن را به اقدامی اعتراضی عليه جمهوری اسلامی تبديل کنند. هواداران ناصر حجازی در اين مراسم شعار "زندانی سياسی آزاد بايد گردد" و چند شعار سياسی سر دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس گزارش های رسيده به کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، هزاران تن از دوستداران و هواداران ناصر حجازی از ساعت هفت صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و با در دست گرفتن تصاويری از ناصر حجازی ياد او را گرامی داشتند. دوستداران ناصر حجازی در اين مراسم شعارهايی مانند "اسطوره مردمی،حجازی" ، "زندانی سياسی آزاد بايد گردد" ، "موسوی کروبی آزاد بايد گردد" ، "يا حسين ميرحسين" ، "حجازی باغيرت حرف تو حرف ملت" سردادند و به در چندين نقطه سرود يار دبستانی را خواند.

پس از مراسم تشييع پيکر ناصر حجازی در ورزشگاه آزادی ،که با حضور خانواده، ورزشکاران و شاگردان او همراه بود، پيکر قهرمان فوتبال ايران برای دفن به بهشت زهرا منتقل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016