پنجشنبه 12 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه کنگره دموکراسی خواهان سبز ايران در محکوميت قتل هاله سحابی

مهندس عزت الله سحابی که ميهن دوستی و آزادگی او بر دوست و دشمن پوشيده نيست پس از سالها مبارزه و تلاش برای آرمانها و کرامت های انسانی زندگی را بدرود گفت و بسياری را سوگوار نمود.

در مراسم تشييع پيکر وی تا آرامگاه، کسانی که بقای خويش را در زوال انسانيت و آزادگی جستجو می کنند، با يورش و هتک حرمت و فحاشی و ضرب و شتم، هاله سحابی، مادر و بزرگ بانوی بند زنان زندان اوين را به قتل رساندند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هاله سحابی، زنی ايستاده بر بلندای حق خواهی و عدالت جويی، نسل سوم از مبارزان خوشنام راه آزادگی و زندانی حکومت ولايت فقيه بود که تنها به جرم حمل تصوير پدر در مراسم تشييع جنازه، تمام حرمت زنانگی و آزادی خواهی اش هتک و ناديده گرفته شد و از اين دنيای پر از خشونت، سرکوب و کشتار ولی فقيه، با عزت پرکشيد و بی شمار افرادی را داغدار خود نمود.

يکبار ديگر حکومت جهل و خشونت جمهوری اسلامی ماهيت ضد بشری و زن ستيز خود را بر همگان آشکار کرد و نشان داد که اين حکومت حتی از پيکر بی جان زنان و مردان حق جو و آزادی خواه ايران نيز هراس دارد.

اين وظيفه ما ملت ايران است که نگذاريم خون هاله ها، نداها، سهراب ها، فرزادها و هزاران هزار فرزندان اين مرز و بوم که جان خود را در راه آزادی اين سرزمين نثار نمودند، پايمال شود.

کنگره دموکراسی خواهان سبز ايران اين جنايت هولناک را محکوم نموده و حاکمان جمهوری اسلامی را مسئول آن می داند. کنگره خواستار کشف حقيقت پيرامون تمامی جنايات و موارد متعدد نقض حقوق بشر در نظام جمهوری اسلامی است. بر همين اساس از تمامی نهادهای مدافع حقوق بشر، به ويژه نمايندگان شورای حقوق بشر سازمان ملل، مصرانه می خواهد با پيگيری اين جنايات از تداوم خشونت ها و رفتارهای غير انسانی جلوگيری نمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016