پنجشنبه 12 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع خانواده های بازداشت شدگان مراسم تشييع سحابی درمقابل اوين، جرس

جــرس: در حاليکه برخی شاهدان و حضار در مراسم تشييع و خاکسپاری مهندس عزت الله سحابی، از بازداشت حدود دوازده نفر از مردم توسط نيروهای امنيتی خبر داده بودند، به گزارش منابع خبری، شامگاه روز چهارشنبه و چندين ساعت بعد از مراسم، تعداد زيادی از مردم که فرزندان و بستگان آنها در جريان مراسم بازداشت يا ناپديد شده بودند، در مقابل زندان اوين تجمع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به گزارش های رسيده به جرس، يکی از شاهدان در اين زمينه خاطرنشان کرد "شامگاه چهارشنبه به زندان اوين نيز سر زديم ... حوالی ساعت هشت تا نه شب بود و همان زمان جمعيت قابل توجهی آنجا تجمع کرده بودند."

گزارش واصله به جرس همچنين حاکيست "برآورد ما اين که ميزان دستگيری ها قابل توجه تر ازتعداد دوازده نفری باشد، که اعلام شده و بازداشت ها بيشتر در مورد افراد گمنام بوده و همين دليل انتشار آنها با وقفه مواجه شده است."

اين گزارش می افزايد با توجه به اظهارات برخی خانواده ها و شاهدين، بيشتر بازداشت شدگان مراسم روز چهارشنبه (تشييع و خاکسپاری مهندس سحابی و همچنين تشييع و تدفين هاله، دختر وی) از جوانان تشکيل شده اند.

گزارش خبرنگار جرس از شامگاه چهارشنبه (مراسم تدفين مرحوم هاله سحابی) نيز حاکی از آن بود که ماموران لباس شخصی برخی از حضار را از جمعيت جدا کرده و به محل های نامعلومی منتقل می کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016